Onze Financiële Administratie is de financiële spil binnen Vitis.
Facturen
Wij waarderen de samenwerking met onze leveranciers. Voor een vlotte betaling van facturen, vragen wij u uw facturen volledig en digitaal aan te leveren.
Welke informatie hebben wij nodig?
De volgende informatie is voor ons noodzakelijk om uw factuur op de juiste wijze in behandeling te kunnen nemen.
Vermeld duidelijk de kenmerken van uw opdracht:
-
Naam opdracht / project;
-
Opdrachtgever;
-
Datum factuur;
-
Uw factuurnummer;
-
Uw naam (juridische naam, handelsnaam mag ook als deze in combinatie met het adres en woonplaats bij de KvK is geregistreerd). Bij fiscale eenheden is het gebruikelijk dat de naam van het onderdeel dat de prestatie levert op de factuur staat;
-
Uw adresgegevens waar de onderneming feitelijk is gevestigd. Vermelding van alleen een postbusnummer is niet voldoende;
-
Uw BTW-nummer en KvK-nummer;
-
Uw bank-/gironummer en de benodigde IBAN- en BIC-gegevens;
-
Datum waarop de goederen of diensten zijn geleverd, of de datum van een vooruitbetaling;
-
Hoeveelheid, prijs, omvang en aard van de geleverde goederen en/of verrichtte diensten;
-
Totaalbedrag dat u in rekening brengt, exclusief BTW. Bij prestaties met verschillende BTW-tarieven a.u.b. aparte bedragen vermelden. Neem daarbij de eenheidsprijs op, als dit van toepassing is;
-
Toegepast BTW-tarief en BTW-bedrag.
Aanleveren van declaraties
Adresseer uw factuur aan:
Vitis Welzijn
T.a.v. Financiële Administratie
Verdilaan 88
2681 KP MONSTER
Stuur uw factuur na goedkeuring van de directie op het werk binnen vier weken bij voorkeur digitaal om het milieu niet onnodig te belasten én als pdf-bestand naar
Let op: Een factuur die op een ander mailadres wordt ontvangen, kan niet als een originele factuur worden gezien en wordt daarom niet in behandeling genomen.
Contactgegevens
U kunt ons bereiken via 0174 - 285932 of